درباره من
سوابق حرفه ای و تخصصی 
امیر نصرتی هستم کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی با 4 سال سابقه اجرایی در حوزه بازاریابی و بازاریابی دیجیتال. متخصص و مشاور برنامه ریزی و طرح ریزی بازاریابی و بازاریابی دیجیتال از موسسه SOSTAC انگلستان. تالیف واحدهای آموزشی برنامه ریزی و طرح ریزی بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ .
خدمات تخصصی من در حوزه بازاریابی
⇐ آموزش و طراحی ایجاد و توسعه طرح های سیستماتیک بازاریابی مورد نیاز کسب وکار شما
⇐ تدوین و پیاده سازی استراتژی های مرتبط و مناسب بازاریابی
⇐ تحلیل نقاط قوت و ضعف کسب وکار شما
⇐ تحلیل و واکاوی مشتریان کسب و کار شما
⇐ تحلیل و توسعه بازار کسب وکار شما
⇐ تحلیل رقبا و تدوین استراتژی های مرتبط با تحلیل انجام شده
⇐ تحلیل فاکتورهای کلیدی بازار ( بازار خرد و کلان )
⇐ تحلیل منابع و قابلیت های شرکت و کسب وکار شما
⇐ تحلیل پرتفوی محصول و خدمات و توسعه محصول و خدمات با کمک استراتژی های مناسب
⇐ تحلیل نرخ رشد و سهم بازار
⇐ تحلیل عملکرد بازاریابی کلی کسب وکار شما
⇐ تحلیل و توسعه واحدهای استراتژیک
⇐ تحلیل و توسعه چشم انداز و اهداف بلندمدت , میان مدت و کوتاه مدت برای سازمان , شرکت و کسب وکار شما
⇐ تحلیل شکاف و هدف گذاری مجدد
⇐ تدوین و توسعه استراتژی های رشد برای سازمان , شرکت و کسب و کار شما
⇐ پیاده سازی استراتژی ها تدوین شده
⇐ بهینه سازی آمیخته های بازاریابی و ارتباطی و رسانه ای
⇐ تدوین برنامه های عملیاتی , اصلاح ساختار ها و وظایف
⇐ کنترل اهداف , استراتژی ها , تاکتیک ها و شاخص های کلیدی عملکرد و هدف گذاری مجدد
خدمات تخصصی من در حوزه دیجیتال مارکتینگ
⇐ آموزش و مشاوره طراحی و توسعه طرح های تحول دیجیتال کسب وکار شما
⇐ تدوین و پیاده سازی استراتژی های دیجیتال مارکیتنگ
⇐ تحلیل نقاط قوت و ضعف ویژه کانال های دیجیتال برای سازمان , شرکت و کسب وکار شما
⇐ تحلیل و واکاوی مشتریان دیجیتال
⇐ تحلیل و توسعه بازار دیجیتال و یکپارچه سازی با برند و اهداف تجاری کلی کسب وکار شما
⇐ تحلیل رقبا و تدوین استراتژی های دیجیتال مرتبط با تحلیل انجام شده و یکپارچه سازی
⇐ تحلیل فاکتورهای کلیدی بازار ( بازار خرد و کلان )
⇐ تحلیل منابع و قابلیت های شرکت و کسب وکار شما و یکپارچه سازی
⇐ تحلیل پرتفوی محصول و خدمات و توسعه محصول و خدمات آنلاین و ایجاد ارزش افزوده با کمک استراتژی های مناسب
⇐ تحلیل نرخ رشد و سهم بازار دیجیتال
⇐ تحلیل و توسعه واحدهای استراتژیک محصول و بازار دیجیتال
⇐ تحلیل و توسعه چشم انداز و اهداف بلندمدت , میان مدت و کوتاه مدت ویژه کانال های دیجیتال برای سازمان , شرکت و کسب وکار شما و یکپارچه سازی آن با اهداف کلی کسب وکار
⇐ تحلیل شکاف و هدف گذاری مجدد
⇐ پیاده سازی استراتژی ها تدوین شده دیجیتال
⇐ بهینه سازی آمیخته های بازاریابی و ارتباطی و رسانه ای
⇐ تولید , توسعه و تدوین طرح های بازاریابی محتوا
⇐ تدوین برنامه های عملیاتی ویژه کانال های دیجیتال , اصلاح ساختار ها و وظایف
⇐ کنترل اهداف دیجیتال , استراتژی های دیجیتال , تاکتیک ها و شاخص های کلیدی عملکرد دیجیتال و هدف گذاری مجدد