قطب گفتگو یا conversation polarity

قطب گفتگو یا conversation polarity

قطب گفتگو یا conversation polarity

قطب گفتگو یا conversation polarity در دیجیتال مارکتینگ.

در این پست قطب گفتگو یا conversation polarity  را تعریف خواهیم کرد.

قطب گفتگو به نام ”  احساسات ( sentiment)” نیز نامیده می‌شود. وقتی افراد یا مشتریان در مورد محصولات، خدمات و برند آنلاین‌مان صحبت می‌کنند، این گفتگوها باعث ایجاد قطبیتی خواهد شد که برند را تحت تاثیر قرار خواهد داد. قطب گفتگو و احساسات منفی جایگاه برندمان را تضعیف خواهد کرد و در مقابل اگر گفتگوها و بحث‌های ایجاد شده مثبت باشند، جایگاه محصولات، سرویس‌ها و برندمان بر روی رسانه‌ و تکنولوژی‌های دیجیتال تقویت خواهد شد. بنابراین نیاز هست که قطبیت گفتگو به عنوان یک شاخص کلیدی عملکرد مشتری محور،  به طور منظم تحلیل  و سپس اقدامات اصلاحی برای بهبودش انجام بدهیم. در اینجا مهم است که نقش رسانه‌های اجتماعی را در شکل‌گیری و بهبود قطب گفتگو و شکل‌گیری احساسات مشتریان و افراد را نادیده نگیریم.


نظرات شما

X
قالب ووکامرس