
قطب گفتگو یا conversation polarity
قطب گفتگو یا conversation polarity در دیجیتال مارکتینگ.
در این پست قطب گفتگو یا conversation polarity را تعریف خواهیم کرد.
قطب گفتگو به نام ” احساسات ( sentiment)” نیز نامیده میشود. وقتی افراد یا مشتریان در مورد محصولات، خدمات و برند آنلاینمان صحبت میکنند، این گفتگوها باعث ایجاد قطبیتی خواهد شد که برند را تحت تاثیر قرار خواهد داد. قطب گفتگو و احساسات منفی جایگاه برندمان را تضعیف خواهد کرد و در مقابل اگر گفتگوها و بحثهای ایجاد شده مثبت باشند، جایگاه محصولات، سرویسها و برندمان بر روی رسانه و تکنولوژیهای دیجیتال تقویت خواهد شد. بنابراین نیاز هست که قطبیت گفتگو به عنوان یک شاخص کلیدی عملکرد مشتری محور، به طور منظم تحلیل و سپس اقدامات اصلاحی برای بهبودش انجام بدهیم. در اینجا مهم است که نقش رسانههای اجتماعی را در شکلگیری و بهبود قطب گفتگو و شکلگیری احساسات مشتریان و افراد را نادیده نگیریم.