نمونه پلن دیجیتال مارکتینگ

نمونه پلن دیجیتال مارکتینگ

نمونه پلن دیجیتال مارکتینگ

نمونه پلن دیجیتال مارکتینگ استراتژی محور.

وقتی پلن ندارید, یعنی برنامه ندارید.

به طور کلی نداشتن برنامه یعنی نداشتن یک مسیر و نقشه راه شفاف که مسیر موفقیت‌تان را ترسیم کند. برای موفقیت در هر کاری نیاز به برنامه ( پلن) دارید ؛ حتی زندگی شخصی. دنیای کسب‌وکار , بازاریابی و فروش هم از این قاعده مستثنی نیست. بازاریابی و بازاریابی دیجیتال کانال‌هایی هستند که بازاریابان با کمک آنها نیازهای مشتریان را شناسایی, تامین و پیش بینی می کنند. کسب‌وکارهای صرفا دیجیتالی از کانال‌های دیجیتال و سایر کسب وکارها از هر دو کانال برای فروش محصولات و خدماتشان استفاده می‌کنند. برای اینکه بهتر بتوانید به اهداف غایی در کانال‌های بازاریابی ( آفلاین و آنلاین) دست پیدا کنید باید پلن داشته باشید.

انواع پلن‌ها

دیجیتال مارکترها, با یادگیری فنون برنامه‌ریزی و تدوین پلن‌ها یک سطح حرفه‌ای‌تر و تبدیل به دیجیتال پلنر و دیجیتال استراتژیست خواهند شد.

اساسا دیجیتال پلنرها در هر سطحی  یک پرفکت پلن دیجیتال دارند و در سطوح بعدی حسب علاقمندی , تخصص و توانایی در سایر شاخه‌های دیجیتال مثل سئو , بازاریابی محتوا, شبکه‌های اجتماعی, ایمیل مارکتینگ و تبلیغات دیجیتال حرکت می‌کنند. دلیل داشتن پرفکت پلن دیجیتال , این است که پلن دیجیتال در بالاترین سطح پلن‌های دیجیتال مارکتینگ قرار دارد و مواردی مهمی نظیر چشم انداز, اهداف , استراتژی‌های بخش بندی, تمایز و …. در این سطح تعیین می‌شوند.

درباره‌ی این نمونه پلن دیجیتال مارکتینگ

سعی کردم این واحد آموزشی را استاندارد تدوین کنم.

این  نمونه برنامه دیجیتال مارکتینگ با کمک دو سیستم محبوب SOSTAC  و RACE  طبقه بندی شده است.

تلاش شده است این واحد آموزشی تا حد امکان نقایص سایر نمونه پلن‌های موجود که به فارسی نگارش شده است را برطرف نماید. 


مطالب پیشنهادی

چرا باید طرح دیجیتال مارکتینگ داشته باشید؟

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

طرح دیجیتال مارکتینگ چیست؟


منابع پیشنهادی

واحد آموزشی پلن دیجیتال مارکتینگ

مطالب مرتبط

نظرات شما

X
قالب ووکامرس