چارچوب برنامه ریزی دیجیتال مارکتینگ PEPSI

چارچوب برنامه ریزی دیجیتال مارکتینگ PEPSI

چارچوب برنامه ریزی دیجیتال مارکتینگ PEPSI

چارچوب برنامه ریزی دیجیتال مارکتینگ PEPSI چیست؟

در این پست قصد داریم در مورد چارچوب برنامه ریزی PEPSI  صحبت کنیم.

این چارچوب برنامه ریزی توسط اینجانب امیر نصرتی برای کمک به برنامه ریزی فعالیت های دیجیتال مارکتینگ ایجاد شده است. این چارچوب خیلی راحت و ساده است. با کمک این چارچوب می توانید برای کلیه فعالیت های بازاریابی دیجیتال تان برنامه ریزی کنید. این ساختار تمام ابعاد مهم و کلیدی دیجیتال مارکتینگ را پوشش می دهد. و با کمک سایر چارچوب ها و مدل های برنامه ریزی دیجیتال مارکتینگ مثل SOSTAC  یا RACE  تکمیل می شود.

حجم اطلاعات و داده های اینترنت هر روز در حال افزایش است. طبیعتا حجم اطلاعات موجود در خصوص دیجیتال مارکتینگ هم خیلی زیاد است. این اطلاعات به قدری زیاد است که اگر بخواهید به بدون سازماندهی وارد آن شوید در آنها غرق خواهید شد. ناگزیر هستید اطلاعات را سازماندهی و طبقه بندی کنید. سازماندهی به شما کمک خواهد کرد بفهمید از کجا شروع کنید و هر لحظه وضعیت خودتان را رصد کنید. یکی از روش های سازماندهی اطلاعات ایجاد ” چارچوب” یا ” ساختار” هست. چارچوب ها به شما کمک خواهند کرد بدانید از کجا شروع کنید. چرا که سخت ترین قسمت هر طرحی این است که بدانید از کجا شروع کنید.

با کمک ساختارها براحتی می توانید شکاف های موجود کسب وکار آنلاین تان را شناسایی کنید و آنها را پر کنید.

PEPSI  دقیقا چیست؟

PEPSI  یک حافظه یار است. این چارچوب مخفف کلمات طرح ریزی (Plan) و روابط عمومی (Public relation) , ایمیل مارکتینگ(Email marketing) , شرکا(Partner) , موتور جستجو(Search engin) و شبکه های اجتماعی ( Social media) و تبلیغات تعاملی ( Interactive ads) است.

P   حرف اول عبارت طرح ریزی (Plan) و روابط عمومی (Public relation)  است.

E حرف اول  ایمیل مارکتینگ(Email marketing) است.

P حرف اول شرکا(Partner) است.

S حرف اول عبارت موتور جستجو(Search engin) و شبکه های اجتماعی ( Social media) است.

I حرف اول عبارت تبلیغات تعاملی ( Interactive ads) است.

PEPSI  از کجا شروع می شود

همانطور که تشریح شد PEPSI  مشخصا اشاره می کند که از کجا شروع کنید.

پس گام اول شما برای موفقیت و رشد کسب وکار آنلاین تان طرح ریزی است.

بعد از طرح ریزی شما باید روابط عمومی آنلاین تان را ایجاد و توسعه بدهید. بعد از اینکه روابط عمومی تان را ایجاد کردید و توسعه دادید نوبت به ایجاد و توسعه شرکا است. در گام بعد استراتژی بازاریابی موتور جستجو و شبکه های اجتماعی خودتان را ایجاد و مدیریت می کنید و در نهایت تبلیغات تعاملی خودتان را ایجاد و مدیریت می کنید. بنابراین می بینم که این چارچوب صرف نظر از اینکه در چه شرایطی هستید. به شما کمک خواهد کرد بفهمید برای رشد فروش از کجا شروع کنید و آنها را مدیریت کنید. به این ترتیب گام بزرگی برای پیشرفت کسب وکارتان بردارید.

چنانچه تمایل به یادگیری کامل این سیستم هستید می توانید در دوره های آموزشی من شرکت کنید و با کمک این چارچوب و سایر چارچوب های تکمیلی جهش خوبی را تجربه کنید. در پست های آتی بیشتر در مورد قسمت های مختلف این چارچوب و نحوه استفاده آنها صحبت خواهیم کرد.


دوره آموزشی پیشنهادی

دوره آموزشی طرح ریزی دیجیتال مارکتینگ

نظرات شما

X
قالب ووکامرس