گارگاههای حضوری
کارگاه آموزشی موردنظرتان را در این قسمت پیدا و ثبت نام کنید :
نام کارگاه آموزشی :
برنامه ریزی و طرح ریزی دیجیتال مارکتینگ
نوع کارگاه :
عملی و پروژه محور
تاریخ شروع کارگاه :
تهران : 1398/07/11
شیراز: 1398/07/12
بندرعباس : 1398/07/13
ظرفیت هر کارگاه :
10 نفر
تعداد جلسات و مدت زمان کارگاه:
20 ساعت – 10 جلسه 2 ساعته – 1 روز در هفته
هزینه دوره : 1500000 تومان
شرح دوره :
در این کارگاه آموزشی بصورت عملی و پروژه محور نحوه برنامه ریزی , ایجاد و توسعه یک طرح دیجیتال مارکتینگ برای کسب وکار دیجیتالتان را یاد خواهید گرفت. همانطور که می دانید تمام آموزش های من سیستماتیک , استراتژیک و هوشمند است. طرح ریزی بازاریابی دیجیتال را به صورت سیستماتیک یاد خواهید گرفت و جهشی سریع در کسب وکارتان را تجربه خواهید کرد.
جلسه اول :
مقدمه , تعاریف و تشریح سیستم
جلسه دوم و سوم و چهارم:
تحلیل وضعیت و موقعیت کسب وکاردیجیتال شامل :
• تحلیل و شناسایی نقاط قوت و ضعف
• تحلیل و شناسایی فرصت ها و تهدیدهای پیش روی سازمان و کسب و کار شما در دنیای دیجیتال
• تحلیل مشتریان و تکنیک های شناسایی و توسعه مشتریان ایده آل
• تحلیل و شناسایی بازار
• تحلیل موقعیت کلی رقبا و تکنیک های دیجیتال مارکتینگ آنها
• ارزیابی روندهای بازار
• ارزیابی منابع و قابلیت های داخلی
جلسه پنجم:
تدوین و توسعه چشم انداز, اهداف بلندمدت, میان مدت و کوتاه مدت برای کانال های دیجیتال و یکپارچه سازی
جلسه ششم و هفتم :
تدوین و توسعه استراتژی های دیجیتال مارکتینگ
جلسه هشتم :
پیاده سازی استراتژی های تدوین شده
جلسه نهم :
اصلاح ساختار , سیستم ها و تخصیص منابع و تدوین طرح های عملیاتی
جلسه دهم :
نحوه ارزیابی و کنترل شاخص های کلیدی عملکرد و اهداف
بهینه سازی نرخ تبدیل
گوگل آنالیتیکس
تجربه کاربر