برنامه‌ریزی دیجیتال مارکتینگ- فرود

کد تخفیف 50 درصدی فقط برای سه روز

هدف بدون برنامه‌ریزی فقط یک رویاست!

چرا برنامه‌ریزی دیجیتال مارکتینگ؟

  •  افزایش سود و فروش به عنوان مهمترین واصلی‌ترین نتیجه
  •  کاهش هزینه‌ فعالیت‌ها و عملیات دیجیتال مارکتینگ
  •  به دست آوردن بالاترین نرخ بازگشت سرمایه
  •  مدیریت بهینه بودجه دیجیتال مارکتینگ
  •  مشتری محور شدن کسب وکار به جای محصول محوری
  •  شناخت اکوسیستم‌ها و فرصت‌ها و تهدیدهای ناشی از آنها
  •  رقابت کارآمد و اثربخش
  •  کسب مزیت رقابتی پایدار
  •  تحلیل دقیق منابع و قابلیت‌های دیجیتال مارکتینگ و هدف‌گذاری دقیق و کاربردی‌تر
  •  سازمان‌دهی کانال‌های سئو، رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات دیجیتال و روابط عمومی
  •  …

دو تصویر زیر اهمیت برنامه ریزی دیجیتال مارکتینگ و داشتن استراتژی دیجیتال مارکتینگ را به خوبی نشان می‌دهند.

این دو تصویر دلیل تاکید من بر داشتن استراتژی و برنامه بازاریابی دیجیتال را نشان می‌دهند. با نگاه کردن و مقایسه این دو تصویر جایگاه استراتژی و برنامه دیجیتال مارکتینگ را بهتر درک خواهید کرد. در هر دو تصویر, فلش بزرگتر “استراتژی دیجیتال مارکتینگ” است, تصویر اول, مربوط به کسب‌وکاری است که استراتژی دیجیتال مارکتینگ ندارد (به جهت فلش‌های درون تصویر بزرگتر دقت کنید), تصویر دوم, مربوط به کسب‌وکاری موفقی است که استراتژی دارد (به جهت فلش‌های درون این تصویر هم نگاه کنید). اگر با نگاه کردن به این تصویر متوجه تفاوت‌ها شدید, معنای استراتژی را به خوبی درک کرده‌اید, اگر تفاوت‌ها را درک نکردید, گذشت زمان تفاوتش را یادتان خواهد داد ولی آنوقت شاید کمی دیر شده باشد. تصمیم با خودتان که استراتژی داشته باشید یا نه.

وضعیت دیجیتال مارکتینگ کسب وکار بدون استراتژی و برنامه یکپارچه

وضعیت دیجیتال مارکتینگ کسب وکار دارای استراتژی و برنامه یکپارچه

هدف این آموزش:

کمک به دیجیتال مارکتر‌ها برای تدوین برنامه و استراتژی دیجیتال مارکتینگ به منظور موفقیت و دستیابی به رشد پایدار با کمک رسانه‌ها و فناوری‌های دیجیتال

سرفصل‌های این آموزش:

◀ تحلیل جامع وضعیت کلی دیجیتال مارکتینگ کسب‌وکار

◀ تنظیم ماموریت و اهداف جدید

◀ تدوین استراتژی هدایت شده و دقیق

◀ تنظیم تاکتیک‌های دیجیتال مارکتینگ هماهنگ با استراتژی تدوین شده

◀ پیاده سازی و اجرا

◀ کنترل

اگر استراتژی دیجیتال مارکتینگ نداشته باشید چه اتفاقی می‌افتد؟

⊗ نمی‌توانیم به درستی از تمامی ظرفیت‌های رسانه‌ها و فناوری‌های دیجیتال برای پشتیبانی از اهداف بازاریابی‌مان استفاده کنیم.

⊗ کاهش راندمان بخش دیجیتال مارکتینگ به دلیل ناهماهنگی ایجاد شده بین برنامه‌ بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ

⊗ هماهنگی بین فعالیت‌های بازاریابی و بازاریابی دیجیتال سخت می‌شود که منجر به کند شدن رشد و موفقیت می‌شود.

⊗ بخشی از پول و سرمایه شرکت به دلیل انتخاب‌ها و تخصیص بد از بین می‌رود.

⊗ دیجیتال مارکتینگ نمی‌تواند از اهداف اصلی بازاریابی مثل فروش و حداکثر کردن سود پشتیبانی کند.

⊗ انعطاف‌پذیری کسب‌وکار کاهش پیدا می‌کند.

این آموزش مناسب است برای:

♦ دیجیتال مارکترها

♦ مدیران بازاریابی و بازاریابی دیجیتال در کسب‌وکارهای متوسط و بزرگ برای هماهنگ کردن عملیات پایین دستی و تیم‌های عملیاتی

♦ دانشجویان بازاریابی برای توسعه مهارت برنامه ریزی 

♦ اساتید بازاریابی, بازاریابی دیجیتال و کسب‌وکار برای آموزش به دانش پژوهانشان 

♦ تیم‌های دیجیتال مارکتینگ, هم برای طراحی و هم برای ایجاد اجماع در فرایند طراحی, اجرا و کنترل برنامه‌ها

♦ آژانس‌های بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ مشاوره‌ای برای تدوین برنامه و استراتژی دیجیتال مارکتینگ مشتریان‌شان

♦ مدیران استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای کوچک که تیم‌های کوچکی دارند و می‌خواهند با صرف زمان و هزینه کم اصولی و درست از پتانسیل‌های فناوری‌ها و رسانه‌های دیجیتال برای رشد خودشان استفاده کنند.

ویژگی‌های این آموزش:

  • فرمت: ایبوک و وبینار رایگان آتی (برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وبینار به انتهای صفحه مراجعه کنید).
  • معادل: این آموزش معادل بیش از 20 ساعت آموزش ویدئویی آنلاین و وبینار است.
  • دریافت نسخه‌های بعدی رایگان
  • با تهیه این آموزش, پس نیاز آموزش «برنامه‌ریزی بازاریابی محتوایی» با تخفیف 50% تقدیم‌تان می‌گردد.
  • سیستماتیک, استراتژیک و هوشمند
  • برنامه‌ریزی استراتژیکی و عملیاتی به طور همزمان
  • ایجاد برنامه‌ دیجیتال مارکتینگ یکپارچه با برنامه‌های مارکتینگ و تجاری

مهمترین مزیت‌ها این آموزش برای شما:

برای دیجیتال مارکتر‌ها:

–  دست‌یابی به موفقیت سریع‌تر با تدوین یک برنامه جامع و یکپارچه برای دیجیتال مارکتینگ

برای مدیر بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ:

– هماهنگ کردن تیم‌های عملیاتی و وظایف پایین دستی و تاکتیک‌های دیجیتال با استراتژی دیجیتال

برای اساتید:

1- منبع آکادمیک برای آموزش به دانش پژوهان بازاریابی, بازاریابی دیجیتال و سایر علاقمندان

برای دانشجویان و سایر علاقمندان و آزادکاران:

1-فراگیری و توسعه مهارت‌های برنامه‌ریزی برای مدیریت بهتر فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ

سطح یادگیری:

  • مبتدی, متوسط و حرفه‌ای
  • B2B, B2C
  • تمام صنایع و بازارها

سطح کیفیت:

1- قدرت گرفته از سیستم SOSTAC

2- قدرت گرفته از سیستم RACE

3- قدرت گرفته از CIM

4-مطابق با استانداردهای آموزشی آکادمیک بازاریابی و بازاریابی دیجیتال اروپا 

پیش‌نیازها:

› برنامه و استراتژی مارکتینگ (برنامه بازاریابی) یا برنامه تجاری در صورت نیاز

پس‌نیازها:

 برنامه‌ریزی بازاریابی محتوایی دیجیتال مارکتینگ

پشتیبانی استاد: دارد

  • پشتیبانی و ارتباط منظم جهت پرسش و پاسخ و رفع اشکال
  • 3 بار بازبینی و ویرایش برنامه و استراتژی دیجیتال مارکتینگ تدوین شده شما یا کسب‌وکار شما

ضمانت بازگشت هزینه آموزش:

چنانچه این آموزش نتواند به شما کمک کند یک برنامه و استراتژی دیجیتال مارکتینگ کاربردی برای خودتان یا کسب‌وکارتان ایجاد کنید, تا 1 ماه پس از خرید می‌توانید درخواست بازگشت وجه بدهید.

خدمات تکمیلی:

اگر به دنبال فرد مناسبی برای مشاوره یا تدوین استراتژی و برنامه دیجیتال مارکتینگ هستید, می‌توانید به من اعتماد کنید.

09120874790

تالیف:

امیر نصرتی- برنامه‌ریزی دیجیتال مارکتینگ

ماموریت من: توسعه و بهبود دانش برنامه‌ریزی بازاریابان و دیجیتال مارکترها از طریق جمع آوری, تحلیل,ایجاد و توسعه آموزش‌ها و ابزارهای برنامه‌ریزی برای بازاریابان و بازاریابان دیجیتال


 

برخی از مشتریان

جهت دریافت کد تخفیف 50 درصدی فرم زیر را تکمیل کنید.

 اطلاعات خواسته شده را درست وارد کنید؛ کد تخفیف پس از اعتبارسنجی اطلاعات به ایمیل‌تان ارسال خواهد شد.

    تخصص یا علاقمندی شما؟

    X
    قالب ووکامرس